engels songtekst Lennon beatles songs paroles pablo pensando gitarre jacky yu canzoni testi songtexte lenon

Hey hey, mijn beste maatjes! Ik zit hier weer voor jullie klaar met wat leuke content om jullie dag wat op te fleuren, dus haal die brede glimlach maar weer boven en geniet ervan! Vandaag wil ik het hebben over een paar coole liedjes waarvan ik de lyrics heb gevonden. Ja ja, ik heb weer wat opzoekingswerk gedaan en mijn zoektocht heeft me geleid naar deze twee prachtige pareltjes. Laten we erin duiken!

Tekst Lied Avond Boudewijn De Groot

Lied Avond Boudewijn De Groot

Als eerste wil ik graag dit mooie liedje met jullie delen. Het heet "Lied Avond" en het is van de enige echte Boudewijn De Groot. Ik weet niet of jullie hem kennen, maar hij is een legende in de Nederlandse muziekwereld. Het liedje gaat over een avond waarop de zon ondergaat en de wereld tot rust komt. Het is een heel poëtisch en ontroerend nummer.

De lyrics zijn ook echt prachtig. Check dit eens:

"Zongen wij tot diep in de nacht
Die liedjes uit onze jeugd
Jij lachte en de tranen sprongen je in de ogen
In deze wereld is het altijd oorlog
Maar 's avonds laat
Als ik naar het donker kijk en luister naar de stilte, dan voel ik
Dat ik niet hoef te verlangen, niet hoef te zoeken
Want wij zijn hier samen, in deze donkere nacht."

Wie kan daar nou niet van genieten, toch? Als je meer van dat soort muziek wil horen, moet je zeker eens naar Boudewijn De Groot luisteren. Zijn teksten zijn echt top-notch.

Pin on English songs lyrics

Engelse liedjes lyrics

Als tweede heb ik nog deze interessante pins gevonden met Engelse liedjesteksten. Ik weet dat niet iedereen graag naar Engelstalige muziek luistert, maar persoonlijk ben ik er echt dol op. Er zijn zo veel geweldige nummers die je alleen in het Engels kan vinden, en de lyrics zijn vaak heel creatief en mooi geschreven.

Deze pin bevat een heleboel liedjes, dus ik ga er niet allemaal één voor één uitlichten, maar ik kan wel zeggen dat er echt voor elk wat wils tussen zit. Van pop tot rock tot hiphop, je kan het hier allemaal vinden.

Een aantal teksten sprongen voor mij in het oog, zoals deze uit het nummer "Chasing Cars" van Snow Patrol:

"If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world?"

Hoe mooi is dat? Ik denk dat iedereen zich wel eens zo voelt op een bepaald moment, dus ik vind het altijd leuk om herkenbare teksten te vinden zoals deze.

Er staan op deze pin natuurlijk ook wat minder serieuze nummers tussen, zoals het catchy "Uptown Funk" van Mark Ronson en Bruno Mars. De lyrics daarvan zijn ook niet echt heel diepgaand, maar ze blijven wel lekker hangen:

"Girls hit your hallelujah (whoo)
Girls hit your hallelujah (whoo)
'Cause uptown funk gon' give it to you
'Cause uptown funk gon' give it to you
'Cause uptown funk gon' give it to you Saturday night and we're in the spot
Don't believe me just watch (come on)"

Ja, ik weet het, niet bepaald Shakespeare, maar het is wel een leuk deuntje om op te dansen.

Dus, dat was het voor deze keer, mijn vrienden. Hopelijk hebben jullie genoten van deze korte tour door de wondere wereld van liedjesteksten. Als jullie nog tips hebben voor goede nummers of bands, laat het me zeker weten! En vergeet niet: blijf lachen!

Pin By Susan Bevis On Lyrical | Let It Be Lyrics, The Beatles, Words

Pin by Susan Bevis on Lyrical | Let it be lyrics, The beatles, Words www.pinterest.com

ringo starr

John Lennon | Liedjesteksten Citaten, Liedjesteksten, Beatles

John Lennon | Liedjesteksten citaten, Liedjesteksten, Beatles nl.pinterest.com

lennon beatles songs paroles pablo pensando gitarre jacky yu canzoni testi songtexte lenon

Tekst Lied Avond Boudewijn De Groot

Tekst Lied Avond Boudewijn De Groot 164ricardobanksnews.blogspot.com

Vertalen Van Engels Naar Nederlands | Beste 8 Vertaalsites | SR Training

Vertalen van Engels naar Nederlands | beste 8 vertaalsites | SR training www.zakelijkengels-srtraining.nl

engels nederlands vertalen engelse

Pin On English Songs Lyrics

Pin on English songs lyrics www.pinterest.com

senorita

Meer Weten Over Blink Engels | Lesmethode Engels Basisonderwijs

Meer weten over Blink Engels | Lesmethode Engels basisonderwijs blink.nl

blink engels basisonderwijs

Tekst Lied Avond Boudewijn De Groot

Tekst Lied Avond Boudewijn De Groot 164ricardobanksnews.blogspot.com

Tim McGraw - Love Runs Songtekst

Tim McGraw - Love Runs songtekst www.speltarctica.be

File:Engels.jpg - Wikipedia

File:Engels.jpg - Wikipedia en.wikipedia.org

engels file wikipedia higher resolution available

Songteksten Zoeken Met Google – Geekly.nl

Songteksten zoeken met Google – Geekly.nl www.geekly.nl

lyrics songteksten zoeken liefde songtekst lyric liefdes talen woorden

Engels nederlands vertalen engelse. Songteksten zoeken met google – geekly.nl. Lyrics songteksten zoeken liefde songtekst lyric liefdes talen woorden


0 Response to "engels songtekst Lennon beatles songs paroles pablo pensando gitarre jacky yu canzoni testi songtexte lenon"

Een reactie posten

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel