brigitte kaandorp zwaar leven songteksten Brigitte kaandorp

Pffff, wat een zwaar leven is het soms toch. Maar weet je wat echt helpt? Luisteren naar Brigitte Kaandorp. Haar liedjes en conferencestukjes zorgen ervoor dat ik alles weer even wat lichter kan zien. Een van mijn favoriete liedjes van haar is 'Leven zonder angst'. De tekst raakt me altijd zo diep. Het gaat over hoe we ons laten leiden door angst, terwijl we eigenlijk vrij zouden moeten zijn om te leven zoals we willen. Om de boodschap extra kracht bij te zetten, deel ik graag deze afbeelding van Brigitte Kaandorp met jullie. Bij deze afbeelding hoort het stukje tekst 'Leven zonder angst'. Ik hoop dat het jullie net zo raakt als mij.

Leven zonder angst

Brigitte Kaandorp - Leven zonder angst

Is er leven zonder angst?
Vertel mij hoe dat voelt
Want ik leef zo vaak bang
Bang voor wat een ander zegt
Bang voor later, bang voor nu
Geen vrijheid om te leven zoals ik wil
Zou ik vrijer kunnen zijn, zonder al die angst?

Maar laten we wel wezen, het leven kan ook gewoon hartstikke leuk zijn! We moeten alleen soms even door al die angst heen. Dat is precies waar Proud2bme voor staat. Deze website en community helpt jongeren en jongvolwassenen om zelfverzekerder in het leven te staan. Om dat te onderstrepen, deel ik nog een afbeelding met jullie vanuit Proud2bme. Deze afbeelding staat boordevol positiviteit en kan hopelijk helpen om de dag net wat lichter te maken.

Zelfverzekerd leven

Proud2bme - Zelfverzekerder in het leven

Zelfverzekerd in het leven staan, dat willen we toch allemaal? Maar hoe doe je dat eigenlijk?
Deze afbeelding zit boordevol tips, bijvoorbeeld:

  • Geef je eigen mening
  • Durf fouten te maken
  • Verzorg jezelf goed
  • Schrijf positieve dingen op
Ik hoop dat deze afbeeldingen jullie net zo inspireren als mij. Laten we samen werken aan een zelfverzekerder en angstvrij leven!

Brigitte Kaandorp - Leven Zonder Angst (En Vliegwerk - 1998) - YouTube

Brigitte Kaandorp - Leven zonder angst (En Vliegwerk - 1998) - YouTube www.youtube.com

kaandorp leven

Brigitte Kaandorp - Ik Heb Een Heel Zwaar Leven - YouTube

Brigitte Kaandorp - Ik heb een heel zwaar leven - YouTube www.youtube.com

leven zwaar brigitte heel heb ik een

Brigitte Kaandorp Zingt Nog één Keer Haar Komisch Nummer: ‘Zwaar Leven’

Brigitte Kaandorp zingt nog één keer haar komisch nummer: ‘Zwaar Leven’ www.goplay.be

Brigitte Kaandorp - Zwaar Leven - De Gekste Dag 28-03-11 HD - YouTube

Brigitte Kaandorp - Zwaar leven - De Gekste Dag 28-03-11 HD - YouTube www.youtube.com

brigitte leven

Pin On Muziek

Pin on muziek www.pinterest.com

zwaar kaandorp brigitte waanzinnig heeeel blijft

Brigitte Kaandorp - Zwaar Leven (met Tekst) - YouTube

Brigitte Kaandorp - Zwaar Leven (met tekst) - YouTube www.youtube.com

leven zwaar brigitte tekst

Zwaar Leven - Proud2Listen - Proud2bme

Zwaar leven - Proud2Listen - Proud2bme www.proud2bme.nl

kaandorp cabaretier zwaar cabaretiers heb nee gezien kijk volgende proud2bme beroemdheden comedians willen zou weleens biografie

Brigitte Kaandorp Met Gebarentolk Sebastiaan: Zwaar Leven - YouTube

Brigitte Kaandorp met gebarentolk Sebastiaan: Zwaar leven - YouTube www.youtube.com

zwaar brigitte kaandorp

Brigitte Kaandorp - Ik Heb Een Heel Zwaar Leven (Zó - 2009) - YouTube

Brigitte Kaandorp - Ik heb een heel zwaar leven (Zó - 2009) - YouTube www.youtube.com

IM: Brigitte Kaandorp Over Licht En Zwaar Leven On Vimeo

IM: Brigitte Kaandorp over licht en zwaar leven on Vimeo vimeo.com

Kaandorp cabaretier zwaar cabaretiers heb nee gezien kijk volgende proud2bme beroemdheden comedians willen zou weleens biografie. Pin on muziek. Brigitte kaandorp


0 Response to "brigitte kaandorp zwaar leven songteksten Brigitte kaandorp"

Een reactie posten

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel