songteksten antoon Songteksten.net

Ik zag laatst deze twee fantastische afbeeldingen voorbij komen met de mooiste songteksten van Antoon Olivia. Ik wil ze graag met jullie delen, want deze liedjes zijn het luisteren echt waard!

Antoon Olivia Songteksten

Afbeelding van Antoon Olivia Songteksten

De afbeelding hierboven bevat enkele prachtige songteksten van Antoon Olivia. Ik ben vooral fan van het nummer 'Jacht'. De tekst gaat als volgt:

Ik ben op jacht, ik ben op zoek,
Naar wat er is en wat er klopt,
En wie ik ben en wie ik ben,
Want wie ik ben dat weet ik nog niet zo goed.

Wat een geweldige tekst he? Het roept zo'n gevoel van zoektocht op, jezelf ontdekken en op avontuur gaan. Het komt ook heel mooi naar voren in het nummer zelf.

Songteksten.net - Songtekst: Antoon - Leuk

Afbeelding van Songteksten.net - Songtekst: Antoon - Leuk

De tweede afbeelding bevat de tekst van het nummer 'Leuk', dat ook door Antoon is geschreven. Deze tekst gaat als volgt:

Het is leuk, het is leuk,
Het is echt heel erg gezellig,
Maar als het voorbij is,
Dan is het voorbij.

Deze tekst is misschien wat simpeler dan die van 'Jacht', maar hij raakt toch zeker een gevoelige snaar. Het is allemaal leuk en gezellig, maar uiteindelijk is het allemaal voorbij. Het liedje zelf is ook heel vrolijk en aanstekelijk, je kunt er niet bij stil blijven zitten!

Ik hoop dat jullie net zo genieten van deze songteksten als ik dat doe. Antoon is echt een heel getalenteerde songwriter en het is fantastisch om naar zijn muziek te luisteren en deze teksten te lezen.

Songteksten.net - Songtekst: Antoon - Bootje

Songteksten.net - Songtekst: Antoon - bootje songteksten.net

Songteksten.net - Songteksten Van Antoon

Songteksten.net - Songteksten van Antoon songteksten.net

antoon songteksten vertalingen luisteren

Songteksten.net - Songtekst: Antoon - Leuk

Songteksten.net - Songtekst: Antoon - Leuk songteksten.net

Antoon Olivia Songteksten

Antoon Olivia Songteksten 220dorarobertsinfo.blogspot.com

Photoaltan14: Songtekst

photoaltan14: songtekst photoaltan14.blogspot.com

songtekst songteksten automatisch voetbal afspelen

Antoon Olivia Songteksten

Antoon Olivia Songteksten familyactualversepress.blogspot.com

ABC - Songteksten

ABC - Songteksten muzikum.eu

songteksten abc

Songteksten.net - Songtekst: Antoon - Hallo

Songteksten.net - Songtekst: Antoon - Hallo songteksten.net

Antoon Olivia Songteksten

Antoon Olivia Songteksten eightfiveoneninethreefourtwo.blogspot.com

Songteksten.net - Songtekst: Antoon - Echo

Songteksten.net - Songtekst: Antoon - Echo songteksten.net

Songteksten.net. Antoon songteksten vertalingen luisteren. Songtekst songteksten automatisch voetbal afspelen


0 Response to "songteksten antoon Songteksten.net"

Een reactie posten

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel