songteksten diggy dex Songteksten.net

Hey allemaal, ik hoop dat jullie lekker aan het genieten zijn van jullie dag! Ik wilde vandaag even een post maken over Diggy Dex en zijn fantastische muziek.

Diggy Dex - Nieuwe Dag

Diggy Dex - Nieuwe Dag

Als je nog niet bekend bent met Diggy Dex, dan moet je echt even zijn muziek gaan luisteren! Een van mijn favoriete liedjes is 'Nieuwe Dag' van zijn optreden bij Beste Zangers 2020. Het is een prachtig nummer over hoop en kracht, en hoe we elke dag weer opnieuw kunnen beginnen. Het refrein is zo mooi:

En dan wordt het ochtend, en is het een nieuwe dag
Een nieuwe start, iets om voor te gaan staat hier klaar
Een nieuw begin, een frisse start, herontdekken en opnieuw start

Diggy Dex - Treur Niet (Ode Aan Het Leven)

Diggy Dex - Treur Niet (Ode Aan Het Leven)

Een ander liedje dat ik echt prachtig vind is 'Treur Niet (Ode Aan Het Leven)'. Het is een heel persoonlijk nummer voor Diggy Dex, waarin hij zingt over het verlies van zijn vader en hoe hij daar mee omgaat. Maar het liedje gaat eigenlijk over veel meer dan dat. Het gaat over hoe we om moeten gaan met tegenslagen in het leven, en hoe we altijd weer verder moeten gaan. Het refrein is ook hier weer zo mooi:

Treur niet om mij, ik heb het goed gehad in mijn leven
Ben blij dat je er was en dat we samen hebben gegeven
Aan dit leven, aan elkaar, aan de mooie momenten
Van dit leven, van deze aarde, van dit bestaan

Ik vind het zo bijzonder hoe Diggy Dex met zijn muziek mensen kan raken en inspireren. Zijn teksten zijn heel persoonlijk en oprecht, en hij weet altijd de juiste snaar te raken. Dus als je net als ik graag naar mooie muziek luistert, dan moet je echt even naar Diggy Dex gaan luisteren!

Ik hoop dat jullie hebben genoten van deze kleine ode aan Diggy Dex en zijn muziek. Laat me even weten wat jullie ervan vonden!

Songteksten.net - Songtekst: Diggy Dex - Bon Voyage

Songteksten.net - Songtekst: Diggy Dex - Bon Voyage songteksten.net

diggy dex bon

Songteksten.net - Songtekst: Suzan & Freek - Lampedusa

Songteksten.net - Songtekst: Suzan & Freek - Lampedusa songteksten.net

Tien Seconden Lyrics - Diggy Dex | Nederlandse Songtekst

Tien Seconden Lyrics - Diggy Dex | Nederlandse Songtekst www.nederlandsesongtekst.nl

dex diggy seconden tien toch tellen slaap coolesuggesties

Diggy Dex - Nieuwe Dag | Beste Zangers 2020 - YouTube

Diggy Dex - Nieuwe Dag | Beste Zangers 2020 - YouTube www.youtube.com

Diggy Dex - Karavaan [album Sampler] - YouTube

Diggy Dex - Karavaan [album sampler] - YouTube www.youtube.com

diggy dex

Diggy Dex: Teksten Maken Is Vooral Veel Zweten

Diggy Dex: Teksten maken is vooral veel zweten www.metronieuws.nl

dex diggy tivolivredenburg vrijdag

Songteksten.net - Songtekst: Diggy Dex - Treur Niet (Ode Aan Het Leven)

Songteksten.net - Songtekst: Diggy Dex - Treur Niet (Ode Aan Het Leven) songteksten.net

dex diggy leven treur ode songteksten

Diggy Dex - Later Als Ik Dood Ben (Beste Zangers 2020) - Holland Clips

Diggy Dex - Later als ik dood ben (Beste Zangers 2020) - Holland Clips www.hollandclips.nl

Diggy Dex | Discography | Discogs

Diggy Dex | Discography | Discogs www.discogs.com

dex diggy discogs

Diggy Dex - Ergens Daarboven | Beste Zangers 2020 - YouTube

Diggy Dex - Ergens daarboven | Beste Zangers 2020 - YouTube www.youtube.com

Diggy dex. Dex diggy leven treur ode songteksten. Songteksten.net


0 Response to "songteksten diggy dex Songteksten.net"

Een reactie posten

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel