ed sheeran visiting hours songteksten Sheeran announces

Ed Sheeran - Bezoekuren (Nederlandse Vertaling)

Ed Sheeran heeft onlangs zijn nieuwste album uitgebracht en er is één nummer in het bijzonder dat onze harten heeft veroverd: "Visiting Hours". Het nummer gaat over het verlies van een dierbare vriend en vertelt het verhaal van de laatste ontmoeting tussen Ed en zijn vriend voordat hij overleed.

Bezoekuren

Ed Sheeran - Visiting Hours (Lyrics)

Het nummer begint met de woorden "Ik wou dat de bezoekuren langer duurden", wat meteen een gevoelige snaar raakt bij alle luisteraars die ooit een geliefde hebben verloren. Ed neemt ons mee op zijn reis van rouw en laat ons de momenten van verlichting en hoop voelen.

Deze vertaling gaat verder met de originele tekst van het refrein:

Ik zeg niet vaarwel
Want dit is niet de laatste keer dat we elkaar zien
Dus ik houd m'n ogen gericht op jou
Tot ik de volgende keer naar je toe ga

Deze woorden laten ons zien dat, hoewel onze geliefden misschien niet langer bij ons zijn, we ze nooit echt hoeven los te laten. Ze leven voort in onze herinneringen en ons hart en we zullen ze altijd blijven koesteren.

Vertaling in het Nederlands

De volgende vertaling is niet perfect, maar we hopen dat het u zal helpen het nummer beter te begrijpen en u zal troosten als u zelf een verlies hebt geleden.

Ik wou dat de bezoekuren langer duurden
Nergens heen gaan, nergens naartoe
Ik wou dat de rijen op de snelweg zouden stoppen
Want weet je, ik zou de afslag naar huis nemen
Die lange koude winter was donker en grijs
Ik heb alleen maar geprobeerd te begrijpen waarom
Alles wat ik zag was jouw gezicht
En ik ben bang dat ik de betekenis achterlaat

Ik zeg niet vaarwel
Want dit is niet de laatste keer dat we elkaar zien
Dus ik houd m'n ogen gericht op jou
Tot ik de volgende keer naar je toe ga

De geur van stof en sigaretten in de lucht
Het geluid van kinderen zingen ver op de achtergrond
Verlichting bij de helende handen van de tijd
Snelheid om ons opnieuw te verbinden

Je zult altijd welkom zijn
Hier in dit nieuwe vreemde land
Ongeacht de afstand en de ruimte die er is
Ik ga je vinden en we beginnen opnieuw

En ik zeg niet vaarwel
Want dit is niet de laatste keer dat we elkaar zien
Dus ik houd m'n ogen gericht op jou
Tot ik de volgende keer naar je toe ga

En ik zeg niet vaarwel
Want dit is niet de laatste keer dat we elkaar zien
Dus ik houd m'n hart open voor jou
Tot ik je weer zie

Conclusie

Ed Sheeran heeft weer eens bewezen dat hij niet alleen een getalenteerd zanger en songwriter is, maar ook een meester in het overbrengen van emoties door middel van muziek. "Visiting Hours" is niet alleen een nummer over verlies en rouw, maar ook over hoop en het koesteren van de herinneringen aan degenen die we hebben verloren. Laten we ons richten op de positieve boodschap van het nummer en de gedachte dat onze geliefden altijd bij ons zullen zijn, ongeacht waar we zijn of wat we doen.

Visiting Hours (Tradução em Português) – Ed Sheeran | Genius Lyrics

Dit was Ed Sheeran - "Visiting Hours (Nederlandse Vertaling)"

Visiting Hours Ed Sheeran / Ed Sheeran Announces New Album Shares New

Visiting Hours Ed Sheeran / Ed Sheeran Announces New Album Shares New jillbuthich.blogspot.com

sheeran announces

Ed Sheeran Shares New Song, 'Visiting Hours,' Announce New Album

Ed Sheeran Shares New Song, 'Visiting Hours,' Announce New Album siachenstudios.com

sheeran lyricsgoal edsheeran myvidster spettacolo

Νέο Τραγούδι & Music Video | Ed Sheeran - Visiting Hours - SounDarts.gr

Νέο Τραγούδι & Music Video | Ed Sheeran - Visiting Hours - SounDarts.gr www.soundarts.gr

What Is The Meaning Of Ed Sheeran’s New Song Visiting Hours?

What is the meaning of Ed Sheeran’s new song Visiting Hours? www.hitc.com

sheeran venduta copia sterline etcanada chanteur disabilities fundraiser spielberg steven lead doorbell lutte boulimie raconte contre anglais confie avoir lightrocket

Ed Sheeran Has Spiked The Anticipation By Releasing The Latest Single

Ed Sheeran has spiked the anticipation by releasing the latest single www.dailymusicroll.com

sheeran anticipation releasing spiked

Ed Sheeran Conmueve Con "Visiting Hours", Dedicada A Un Amigo Fallecido

Ed Sheeran conmueve con "Visiting hours", dedicada a un amigo fallecido celebriteen.com.mx

sheeran conmueve fallecido dedicada celebriteen

Ed Sheeran - Visiting Hours | LIRIK TERJEMAHAN INDONESIA - YouTube

Ed Sheeran - Visiting Hours | LIRIK TERJEMAHAN INDONESIA - YouTube www.youtube.com

sheeran

Ed Sheeran - Visiting Hours (Lyrics) - YouTube

Ed Sheeran - Visiting Hours (Lyrics) - YouTube www.youtube.com

sheeran

Lirik Lagu Visiting Hours Dari Ed Sheeran, Lengkap Dengan Arti Dalam

Lirik Lagu Visiting Hours dari Ed Sheeran, Lengkap dengan Arti dalam mantrapandeglang.pikiran-rakyat.com

lagu sheeran bahasa lirik arti dipopulerkan terjemahan begini

Visiting Hours (Tradução Em Português) – Ed Sheeran | Genius Lyrics

Visiting Hours (Tradução em Português) – Ed Sheeran | Genius Lyrics genius.com

Ed sheeran has spiked the anticipation by releasing the latest single. Ed sheeran. Ed sheeran conmueve con "visiting hours", dedicada a un amigo fallecido


0 Response to "ed sheeran visiting hours songteksten Sheeran announces"

Een reactie posten

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel