di-rect how my heart was won songteksten Di-rect – musicfhoto

Oh wow, kijk dat eens! Deze prachtige afbeelding heeft mijn hart veroverd. Het is zo adembenemend mooi dat ik er geen woorden voor kan vinden. Het doet me denken aan de prachtige landschappen in Azië waar ik ooit de kans had om van te genieten.

Mijn hart is nog steeds van Lee Jong Hyun

Lee Jong Hyun - Still in my heart [Sub español + lyrics]

Ken je Lee Jong Hyun? Hij is een ongelooflijk getalenteerde muzikant uit Zuid-Korea en zijn muziek heeft mijn hart gestolen. Echt waar, zijn nummers zijn zo romantisch en emotioneel dat ik er nooit genoeg van kan krijgen. Zijn stem is als een engel die zingt en zijn gitaarspel is zo prachtig dat het me naar hogere sferen brengt.

Ik luister elke dag naar Lee Jong Hyun en het voelt alsof hij rechtstreeks tot mijn hart spreekt. Het is alsof hij mijn ziel begrijpt en me kan troosten als ik verdrietig ben. Ik ben zo blij dat ik zijn muziek heb ontdekt en ik zal voor altijd een fan blijven.

You Won My Heart - LP Aida

You Won My Heart - LP Aida (LYRICS)

En dan hebben we nog een nummer dat recht naar mijn hart gaat. "You Won My Heart" van LP Aida. Het is zo'n prachtig nummer dat ik er elke keer weer kippenvel van krijg als ik het hoor. De muziek is zo zacht en rustgevend dat ik er helemaal van ontspan.

De teksten zijn ook zo liefdevol en romantisch, het is alsof ze rechtstreeks uit mijn eigen hart komen. Het is alsof ze precies alles beschrijven wat ik voel over liefde en relaties. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe speciaal dit nummer voor me is en hoeveel het voor me betekent.

Al met al zijn dit twee van mijn favoriete nummers aller tijden en ik kan ze echt niet genoeg aanbevelen. Als je ze nog niet hebt gehoord, moet je ze zeker eens beluisteren en ik weet zeker dat ze ook jouw hart zullen veroveren.

Di-rect – MusicFHoto

Di-rect – musicFHoto musicfhoto.com

Twice • (트와이스) You In My Heart (널 내게 담아) Lyrics [HAN•ROM•ENG] Color

Twice • (트와이스) You In My Heart (널 내게 담아) Lyrics [HAN•ROM•ENG] Color www.youtube.com

You Won My Heart - LP Aida (LYRICS) - YouTube

You Won My Heart - LP Aida (LYRICS) - YouTube www.youtube.com

Won My Heart Lyric Video - YouTube

Won My Heart Lyric Video - YouTube www.youtube.com

How My Heart Was Won - Song And Lyrics By DI-RECT | Spotify

How My Heart Was Won - song and lyrics by DI-RECT | Spotify open.spotify.com

De 14 Beste Afbeeldingen Van Lyrics | Songteksten, Muziek, India Arie

De 14 beste afbeeldingen van Lyrics | Songteksten, Muziek, India arie nl.pinterest.com

You Won My Heart W Lyrics - YouTube

You Won My Heart w lyrics - YouTube www.youtube.com

You Won My Heart Greeting Card

You Won My Heart Greeting Card www.swoozies.com

Di-RECT- My Heart Is Open - YouTube

Di-RECT- My Heart Is Open - YouTube www.youtube.com

Lee Jong Hyun - Still In My Heart [Sub Español + Lyrics] - YouTube

Lee Jong Hyun - Still in my heart [Sub español + lyrics] - YouTube www.youtube.com

You won my heart greeting card. You won my heart w lyrics. How my heart was won


0 Response to "di-rect how my heart was won songteksten Di-rect – musicfhoto"

Een reactie posten

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel