ellie goulding love me like you do songteksten Ellie goulding

Hallo daar, lieve lezers! Vandaag gaan we het hebben over een van onze favoriete nummers van de laatste tijd, namelijk "Love Me Like You Do" van Elliot Goulding. Ja, je leest het goed, het is Elliot met een "i", niet "ie"! We zullen natuurlijk al het nieuws met je delen over deze fantastische artiest en dit meeslepende nummer!

Een kijkje achter de schermen

Ellie Goulding - Love Me Like You Do

Als je de videoclip van dit nummer nog niet hebt gezien, moet je dat absoluut doen. Het is een van de meest romantische en dromerige clips die je ooit zult zien. Het verhaal is een beetje vreemd, maar dat is tegenwoordig wel normaal. We zien Elliot in een prachtige jurk, dansend in een grote hal met bijpassende verlichting en mooie beelden die op de achtergrond worden geprojecteerd.

De videoclip is niet alleen mooi, maar heeft ook veel succes gehad. Het heeft meer dan 2.5 miljard views op YouTube en is een van de meest bekeken video's op het platform. Hoe gaaf is dat?!

Een kritische blik op de muziek

Maar laten we het nu hebben over de muziek. "Love Me Like You Do" is een prachtig nummer met een perfecte balans van rust en upbeat momenten. Als je dit nummer hoort, kun je niet anders dan mee neuriën met de catchy refreinen en meeslepende melodieën.

Hoewel de tekst op het eerste gezicht misschien een beetje cheesy lijkt, is het juist het tegenovergestelde. Het nummer gaat over zoeken naar ware liefde en waardering voor jezelf, wat natuurlijk belangrijke waarden zijn voor ons allemaal. We denken dat het nummer niet alleen leuk is om naar te luisteren, maar ook een mooie boodschap heeft.

De inspiratie achter de muziek

Ellie Goulding - Love Me Like You Do

Het is altijd interessant om te weten waar artiesten hun inspiratie vandaan halen. Voor dit nummer was het idee om een ​​lied te schrijven voor de film "Fifty Shades Of Grey". Het was de taak van Elliot om een ​​nummer te maken dat perfect bij de film paste.

Nu weten we allemaal dat "Fifty Shades Of Grey" niet bepaald het meest romantische of realistische liefdesverhaal is, dus Elliot probeerde het nummer een boodschap te geven die in het algemeen meer geldig zou zijn, vandaar de mooie, tijdloze tekst. We denken dat ze daar goed in geslaagd is!

Conclusie

Kortom, we zijn enorm fan van Elliot Goulding en "Love Me Like You Do". Het is een prachtig nummer met een mooie boodschap, een geweldige videoclip en een geweldige artiest. We kunnen niet wachten om te zien wat er nog meer op haar weg komt. Bedankt voor het lezen!

Ellie Goulding - Love Me Like You Do (HQ Audio) - YouTube

Ellie Goulding - Love Me Like You Do (HQ Audio) - YouTube www.youtube.com

shades fifty ellie goulding grey video soundtrack audio official remix music song greya twarzy track al film movie

Ellie Goulding - Love Me Like You Do | Moozika - Download Music For Free

Ellie Goulding - Love me like you do | Moozika - Download Music For Free moozika.ir

ellie goulding shades fifty grey battery entry dead tumblr music cover choose board

Ellie Goulding - 'Love Me Like You Do' - Capital

Ellie Goulding - 'Love Me Like You Do' - Capital www.capitalfm.com

goulding ellie

Ellie Goulding - Love Me Like You Do Off The Fifty Shades Of Grey

Ellie Goulding - Love Me Like You Do Off The Fifty Shades of Grey 15secondsofpop.com

ellie goulding grey fifty shades soundtrack off

Ellie Goulding - Love Me Like You Do (KLYMVX Ft. Cozy Edit) By KLYMVX

Ellie Goulding - Love Me Like You Do (KLYMVX Ft. Cozy Edit) by KLYMVX soundcloud.com

goulding ellie cozy ft edit liked track users who

Musica InForma: Ellie Goulding - Love Me Like You Do (Official Video)

Musica InForma: Ellie Goulding - Love Me Like You Do (Official Video) midi-karaoke-video.blogspot.com

ellie goulding official video song karaoke regit

Ellie Goulding - Love Me Like You Do (Single) By AbouthRandyOrton On

Ellie Goulding - Love Me Like You Do (Single) by AbouthRandyOrton on abouthrandyorton.deviantart.com

goulding ellie single deviantart lyrics wallpaper

Musica InForma: Ellie Goulding - Love Me Like You Do (Official Video)

Musica InForma: Ellie Goulding - Love Me Like You Do (Official Video) midi-karaoke-video.blogspot.com

goulding ellie video official audio karaoke

Ellie Goulding Love Me Like You Do Mp3 Ke Stažení Ulozto

Ellie goulding love me like you do mp3 ke stažení ulozto tombalina.cz

Ellie Goulding - Love Me Like You Do (Official Video) - YouTube

Ellie Goulding - Love Me Like You Do (Official Video) - YouTube www.youtube.com

ellie goulding song lyrics music pagalworld english video playlist pdf loving shades grey want official definition hd high where pop

Goulding ellie single deviantart lyrics wallpaper. Musica informa: ellie goulding. Ellie goulding


0 Response to "ellie goulding love me like you do songteksten Ellie goulding"

Een reactie posten

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel